close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גלגלות השקיה – להשקות את הגינה בצורה נוחה ופשוטה

מערכת שורשיח ניסן, תשפד26/04/2024

בשביל שנוכל להנות מגינה מטופחת, מעוצבת ומתוחזקת, אנחנו צריכים לא רק להשתמש באמצעים ומתקנים בעזרתם נשקה את הגינה, אלא רצוי שהם יהיו מתקנים מספיק נוחים, בטוחים ואיכותיים לשימוש

תגיות:
צילום: freepik

אחד השלבים המהותיים ביותר בטיפול ותחזוקה של גינה, הוא שלב ההשקייה. לצערנו, אנחנו חיים במדינה בה ברוב תקופות השנה חם ויבש. לכן אנחנו צריכים להקפיד להשקות את הגינה בעצמנו בעזרת כלים שונים. אין מספיק מקורות מים טבעיים בשנה, קרי גשם, שישקו את הגינה ויעזרו לנו לטפח אותה.

בשביל שנוכל להנות מגינה מטופחת, מעוצבת ומתוחזקת, אנחנו צריכים לא רק להשתמש באמצעים ומתקנים בעזרתם נשקה את הגינה, אלא רצוי שהם יהיו מתקנים מספיק נוחים, בטוחים ואיכותיים לשימוש. זאת בשביל שנוכל להפיק מהם את המיטב, נוכל ליהנות מתהליך ההשקיה, וכן בשביל שנוכל להשתמש בהם באופן

צילום: freepik
זמין ונגיש, כך שלא נצטרך "לעבוד" קשה מדי בשביל שזה יקרה.

אחת האופציות הטובות ביותר שעומדות לרשותנו הן גלגלות השקיה. מדובר על מתקן שבתוכו ישנן צינורות גינה, אותם יכולים "למשוך" מתוך המתקן, באופן מודולארי. כלומר, יש לנו למשוך את הצינור לכל מקום בגינה, בין אם מדובר בנקודה הכי קרובה ובין אם מדובר בנקודה הכי רחוקה, בהתאמה. המתקן יכול להיות תלוי על קיר המבנה, בחלקו החיצוני הקרוב לגינה, או שאנחנו יכולים להציב אותו על הקרקע ואז יש לנו אפשרות גם לנייד אותו ממקום למקום אם נרצה בכך.

מדוע משתלם להשתמש בגלגלות השקיה?
קיימים יתרונות שונים לשימוש במתקן גלגלות השקיה. לפני שנציג אותם, חשוב להדגיש, בטח ניגשים לקנות מתקן כזה, חשוב לאפיין את הצרכים של הגינה על פי השטח שלה, אופי הגינה והדרך בה אנחנו רוצים לטפל בה. זה נכון, בין אם אנחנו נטפל בה בעצמנו ובין אם נשכור איש מקצוע שיעשה זאת עבורנו.

יתרון ראשון, היכולת להשתמש במתקן בצורה פשוטה, נוחה וזמינה. יש לנו שליטה מלאה על אורך הצינור בו נרצה להשתמש בעת שנשקה את הגינה, ויש לנו שליטה מלאה על הדרך בה נשתמש בו. הצינור גמיש ויכול להשקות כל פינה בגינה.

יתרון שני, היכולת להעמיד את המתקן איפה שאנחנו רוצים. בין אם אנחנו מעוניינים להתקין אותו על קיר ואז אין לנו צורך לנייד אותו, ובין אם אנחנו רוצים להעמיד אותו על הקרקע ואז ניתן לנייד אותו, אם יש צורך בכך.

יתרון שלישי, יש לנו הרבה שליטה על כמות המים בה אנחנו משתמשים. זה יכול למנוע מאיתנו בזבוז והוצאות לחינם.

יתרון רביעי, ישנן גלגלות חשמליות עם סוללה נטענה, ואז אנחנו יכולים לשחרר את הצינור מהגלגלת בצורה נוחה ובטוחה.

איך רוכשים גלגלות השקיה?
ישנן 4 נקודות שעלינו לבדוק בטרם רוכשים גלגלת השקיה:
נקודה ראשונה, איכות הצינור שיש בגלגלת. חשוב שיהיה חזק, עמיד וגמיש.

נקודה שנייה, בית הקיבול של הצינור חייב להיות מחוזק, עמיד וכזה שיכול להחזיק שנים רבות.

נקודה שלישית, המנגנון חייב באיכות גבוהה בשביל שהצינור יעבוד בצורה חלקה.

נקודה רביעית, נקודות החיבור של המתקן לקיר צריכות להיות חזקות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה